פנו אלינו

מלאו את הטופס הקצר ואחזור אליכם בהקדם

    הגשת תביעה ייצוגית

    תביעות ייצוגיות אינן תביעות רגילות ולא כל עורך דין יכול להיות מעורב בהגשה שלהן. מדובר כאן אמנם בתביעה שאדם זה או אחר יקבל את ההחלטה להגיש אך הוא יעשה את זה לא רק בשמו או לאחר שהוא עצמו נפגע מעניין מסוים אלא הוא יהיה הנציג של קבוצת אנשים גדולה שנפגעה בדיוק באותו האופן על ידי אותו נתבע. הגשת תביעה ייצוגית היא פרוצדורה מורכבת ויש בה הליך משפטי ייחודי ולכן צריך שיהיה מעורב בה עורך דין שמתעסק בהגשת תביעות ייצוגיות ויוכל קודם לכן להמליץ ללקוחות שלו איך יהיה הכי נכון להתמודד או להתנהל עם כל מקרה שקרה.

    איך מתבצעת הגשת תביעה ייצוגית?

    חשוב להבין את המשמעות של תובענה ייצוגית, שכן אין מדובר בתביעה שהמשמעות שלה נזק קשה או כבד שהיה נגרם למי מהתובעים. מדובר בנזק קל אשר בגינו אין זה כדאי או שווה להגיש תביעה נפרדת אך כאשר מצטברות כמה וכמה תביעות דומות בעלות נזק לא גדול – הרי שהנזק הכולל מצביע על התנהלות קלוקלת של הנתבע או הנתבעת ולכן הגשת תביעה ייצוגית היא בעצם השלב המתקדם בתהליך, לאחר שעורך דין מקצועי ומנוסה בחן לעומק את המקרים שקרו והבין שמבחינה משפטית אכן יש כאן בעיה מערכתית אשר בגינה כדאי לשקול להגיש תובענה ייצוגית ולהשיג צדק עבור כלל התובעים.

    החשיבות של התביעות הייצוגיות

    לתביעה ייצוגית שמוגשת, ללא קשר לנושא המדובר בה, יש חשיבות גבוהה, שכן יש בה כדי להצביע על התנהלות כושלת או קלוקלת של גוף זה או אחר. אם עורך דין שמכיר את התחום מבין שיש דברים בגו – הרי שמאחורי אותו אדם שפנה אליו יש עוד הרבה שחשים שנעשה כלפיהם עוול או שנפגעו ישירות מאותו העניין. במקרה זה יתכן והוא ייקח על עצמו הגשת תביעה ייצוגית בשם אותו אדם שהגיע לייעוץ.

    מתעניינים במידע אודות הגשת תביעה ייצוגית? פנו אל עורך הדין איתי ליבנה וקבלו שירות מקצועי ואישי שיענה לכם על כל השאלות.

    פנו אלינו

    מלאו את הטופס הקצר ואחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן