פנו אלינו

מלאו את הטופס הקצר ואחזור אליכם בהקדם

    תביעה בגין נזקי רטיבות

    רטיבות היא עניין רציני מאד, שכן היא עלולה לגרום לנזקים לקירות או מבנים עד כדי שהם יתפוררו ולא יהיו ראויים או מתאימים לשהייה ומגורים. באופן עקרוני כל מבנה חייב להיות עם שכבת איטום חיצונית שמונעת כל חדירה של מים והיווצרות של רטיבות ולכן אם יש רטיבות בכל זאת חשוב מאד לטפל בה כמה שיותר מהר וגם לדאוג לשכבת איטום חדשה וטובה יותר. במידה וכבר נגרם נזק כזה או אחר אפשר לפנות לייעוץ של תביעה בגין נזקי רטיבות שמכיר את התחום וגם פועל בתחום זה מול חברות הביטוח שמציעות פוליסות הגנה ופיצוי במקרים כאלה.

    מתי מגישים תביעה בגין נזקי רטיבות?

    קיימים בקרב הציבור הרחב אינספור סיפורים ועדויות על כך שחברות הביטוח לא ממהרות לסייע למבוטחים שלהן ובמקרים רבים אפילו דוחות את התשלומים בטוענות כאלה ואחרות. במקרים שבהם אותו אדם שנפגע מהרטיבות חש שהוא לא מקבל מענה מספק או שהטענות שלו נדחות שוב ושוב הוא יכול לשקול לפנות אל עורך דין שיגיש מטעמו תביעה בגין נזקי רטיבות וכאשר תהיה פנייה של עורך דין חברת הביטוח לא תתייחס באותה הדרך כמו שהיא מתייחסת ללקוח עצמו. יתכן ואכן הרטיבות גרמה לנזקים משמעותיים שהלקוח לא בהכרח יצליח להתמודד איתם ולכן הוא ירצה למצות את הדין מול חברת הביטוח כפי שמגיע לו.

    החשיבות של שימת לב שאין רטיבות בשום מקום

    ברגע שעולה החשד להופעת רטיבות חשוב לפעול מהר ולא להתעכב. אם יש נזילה כלשהי מתוך צינור היא עלולה להחמיר ולגדול וחשוב לטפל בה כמה שיותר מהם לפני שהמצב ידרדר עוד. תביעה בגין נזקי רטיבות תגיע, אם בכלל, רק בשלב הרבה יותר מתקדם שבו גם נגרם נזק משמעותי וגם תהיה בעיה ללקוח עצמו מול חברת הביטוח. חשוב לדעת שיש את האפשרות של הגשת תביעה, שכן במקרים רבים זו הדרך היחידה של מי שנפגע מהרטיבות להשיג את הצדק שלו.

    במשרד עורכי דין איתי ליבנה מציעים שירותים משפטיים בנוגע לנזק למבנה כתוצאה מרטיבות ומומלץ להגיע לייעוץ.

    פנו אלינו

    מלאו את הטופס הקצר ואחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן